ARTO d.o.o. je najstarija tvrtka u djelatnosti vanjskog oglašavanja na hrvatskom prostoru. Već više od 40 godina sudjeluje u organiziranju promotivnih aktivnosti na području grada Zagreba te je važan segment u mozaiku kulturnih i drugih događanja, kao i njihova prezentiranja javnosti grada. Svojom je dugogodišnjom tradicijom stekao ugled i prepoznatljivo ime.
ARTO se oglašavanjem malih plakata (guerilla) tradicionalno bavi više od 40 godina i jedina je tvrtka u gradu koja pruža takvu vrstu usluge. U novije vrijeme Arto svojim oglašivačima, uglavnom iz područja kulture, pruža i uslugu oglašavanja jumbo, mini jumbo plakata u malim serijama i oglašavanje na reklamnim stupovima u samom centru grada Zagreba.
ARTO raspolaže s većim brojem oglasnih stupova i panoa u samom središtu grada. Sva oglasna mjesta u pješačkim su zonama, uzduž gradskih prometnica, u blizini tramvajskih i autobusnih stajališta. Atraktivnost lokacija, mogućnost oglašavanja malih i velikih plakata u malim serijama upravo je ono što Arto izdvaja od ostalih u istoj djelatnosti.
ARTO je od svog osnivanja 1965. do 1991. godine, zajedno s Večernjim listom, bio organizator Međunarodnog sajma cvijeća, manifestacije s tradicijom i već poznatom međunarodnom reputacijom. Bio je organizator Međunarodne smotre folklora u vremenu od 1966. do 1991. godine, koja se svake godine sve do današnjih dana tijekom ljeta održava u Zagrebu. U galeriji Josip Račić organizirao je niz izložbi likovnih umjetnika. Također je 1979. godine bio jedan od trojice organizatora Prve aukcije slika u zrakoplovu na liniji Zagreb-New York.
Organizirao je brojne nastupe domaćih i stranih izvođača i grupa na vlastitim pozornicama. Elektronske novine Krijesnica postavio je 1980. godine na zgradu Trg bana J. Jelačića 1, gdje su građani svakodnevno mogli pratiti značajnije vijesti